Dirk Stallaert - zelfportret

HetUNIVERSUMvanDirkStallaert - nieuwsblog

In afwachting van een soortgelijk systeem op de échte Dirk Stallaert-site, kan je alvast op deze blog terecht voor de laatste nieuwtjes rond albums, signeersessies en dergelijke meer. Filip & Filip

10 december 2008

Bericht van Dirk Stallaert

Beste bezoekers,

De stripbeurs van Breda kondigt mij op haar website aan als signerend auteur voor de volgende editie. Ik had aanvankelijk toegezegd, met de uitdrukkelijke eis dat ik enkel mijn eigen werk (Mieleke Melleke Mol, Plankgas en Plastronneke) zou signeren.
De organisator heeft zich schriftelijk akkoord verklaard met die voorwaarden.
Nu zie ik dat hij mij presenteert als auteur van Nero en Kiekeboe, anders niets.
Ik heb hem onmiddellijk laten weten dat ik van deelname afzie en van de affiche geschrapt wens te worden.

Mocht er ter plaatse een andere reden voor mijn afhaken opgedist worden:
wat u hier leest is de enige echte.


En voor wie het van plan was: niet naar Breda fietsen om bij mij aan te schuiven, want ik zal er niet zijn.


Vriendelijke groet,

Dirk Stallaert (PLANKGAS!!!! PLASTRONNEKE!!!! MIELEKEMELLEKEMOL!!!!!)