Dirk Stallaert - zelfportret

HetUNIVERSUMvanDirkStallaert - nieuwsblog

In afwachting van een soortgelijk systeem op de échte Dirk Stallaert-site, kan je alvast op deze blog terecht voor de laatste nieuwtjes rond albums, signeersessies en dergelijke meer. Filip & Filip

29 augustus 2007

Pakkeman en Poulet in P-Magazine

Deze week staat er in P-Magazine voor de laatste keer een plaat van Pakkeman en Poulet. Gedurende de 6 weken dat er geen plaat van Erik Meynen verscheen, werd dit opgevangen door dit speurdersduo.

2 Comments:

  • At 6:16 p.m., Anonymous Brecht said…

    Beste Dirk Stallaert,

    ik hou erg veel van je stripverhaaltjes over Pakkeman en Poulet. Ik zou ze graag allemaal lezen. Maar hoe moet ik aan zo'n album komen, of bestaan ze nog niet in albumvorm. Als dat zo is zou ik zeggen: dit moet je zeker maken. Ik vind de verhaaltjes zeer mooi getekend

    Brecht 13 jaar

     
  • At 9:17 a.m., Anonymous Dirk Stallaert said…

    Dag Brecht,

    Bedankt voor het compliment. (Ik stuur je berichtje ook door naar Erik Meynen, de scenarist.) Vooralsnog is er geen Pakkeman en Poulet-album, maar stilaan hebben we genoeg afleveringen om erover te gaan nadenken. Ik denk wel dat er in de loop van dit jaar werk van kan gemaakt worden.

    Vriendelijke groet,
    Dirk

     

Een reactie posten

<< Home